Poniżej przedstawiamy procedurę przeprowadzenia wymiany gwarancyjnej części.
W PRZYPADKU BRAKU WYPEŁNIENIA WSZYSTKICH RUBRYK PROTOKOŁU ZGŁOSZENIA , A W SZCZEGÓLNOŚCI OPISU USTERKI, ZGŁOSZENIE NIE ZOSTANIE PRZYJĘTE DO REALIZACJI.
- pierwszym krokiem powinno być prawidłowe wypełnienie PROTOKOŁU ZGŁOSZENIA USTERKI (wg. wzoru) i przesłanie go do firmy, wraz z kopią KARTY GWARANCYJNEJ drogą mailową lub faxem ( karta gwarancyjna musi zawierać wpis dotyczący pierwszego uruchomienia );
- PROTOKÓŁ ZGŁOSZENIA USTERKI powinna wypełnić firma lub instalator posiadający uprawnienia do obsługi palników marki GIERSCH;
- po otrzymaniu prawidłowo wypełnionego zgłoszenia przesłana zostanie do Państwa, na adres podany w protokole, część zamienną wraz z fakturą VAT;
- po otrzymaniu części zamiennej (zazwyczaj w ciągu 24 godzin od wysłania zgłoszenia), klient powinien odesłać uszkodzoną część, wraz z prawidłowo wypełnionym oryginałem PROTOKOŁU ZGŁOSZENIA USTERKI na adres: KAWI-TECH SYSTEM, ul. Towarowa 11, 44-100 Gliwice;
- w celu weryfikacji usterki uszkodzona część zostaje przesłana do producenta ( Niemcy), a w przypadku uznania reklamacji zostaje wystawiona faktura korygującą do faktury VAT przesłanej wraz z częścią zamienną
- W przypadku niedostarczenia części wraz z protokołem gwarancyjnym firma do której została wysłana cześć zostaje obciążona kosztem samej części jak również kosztem transportu.
Protokoły do pobrania w formacie PDF.
Protokół zgłoszenia usterki gwarancyjnej Protokół zgłoszenia usterki gwarancyjnej – wzór wypełnieniaProtokół gwarancyjny Protokół gwarancyjny – wzór wypełnienia
Regionalne oddziały serwisowe
KOSZALIN
Zenon Kazimirec
+48 504 206 727
POZNAŃ
Artur Nyczka
+48 501 56 18 61
RZESZÓW
Mirosław Zieliński
+48 17 85 77 957
WAŁBRZYCH
Zbigniew Szulc
+48 601 572 106