Serwis Kawi-Tech System

Poniżej przedstawiamy procedurę przeprowadzenia wymiany gwarancyjnej części.

W PRZYPADKU BRAKU WYPEŁNIENIA WSZYSTKICH RUBRYK  PROTOKOŁU ZGŁOSZENIA , A W SZCZEGÓLNOŚCI  OPISU USTERKI,  ZGŁOSZENIE NIE ZOSTANIE PRZYJĘTE DO REALIZACJI.

  • pierwszym krokiem powinno być prawidłowe wypełnienie PROTOKOŁU ZGŁOSZENIA USTERKI (wg. wzoru) i przesłanie go do firmy, wraz z kopią KARTY GWARANCYJNEJ drogą mailową lub faxem ( karta gwarancyjna musi zawierać wpis dotyczący pierwszego uruchomienia );
  • PROTOKÓŁ ZGŁOSZENIA USTERKI powinna wypełnić firma lub instalator posiadający uprawnienia do obsługi palników marki GIERSCH;
  • po otrzymaniu prawidłowo wypełnionego zgłoszenia  przesłana zostanie  do Państwa, na adres podany w protokole, część zamienną wraz z fakturą VAT;
  • po otrzymaniu części zamiennej (zazwyczaj w ciągu 24 godzin od wysłania  zgłoszenia), klient powinien odesłać uszkodzoną część, wraz z prawidłowo wypełnionym oryginałem PROTOKOŁU ZGŁOSZENIA USTERKI na adres: KAWI-TECH SYSTEM, ul. Towarowa 11, 44-100 Gliwice;
  • w celu weryfikacji usterki  uszkodzona część zostaje przesłana  do producenta ( Niemcy), a w przypadku uznania reklamacji zostaje wystawiona faktura korygującą do faktury VAT przesłanej wraz z częścią zamienną
  • W przypadku niedostarczenia części wraz z protokołem gwarancyjnym firma do której została wysłana cześć zostaje obciążona kosztem samej części jak również kosztem transportu.

Protokoły do pobrania w formacie PDF.

Protokół zgłoszenia usterki gwarancyjnej
Protokół zgłoszenia usterki gwarancyjnej – wzór wypełnienia
Protokół gwarancyjny
Protokół gwarancyjny – wzór wypełnienia

Regionalne oddziały serwisowe

KOSZALIN

Zenon Kazimirec

+48 504 206 727

koszalin@giersch-palniki.pl

POZNAŃ

Artur Nyczka

+48 501 56 18 61

poznan@giersch-palniki.pl

RZESZÓW

Mirosław Zieliński

+48 17 85 77 957

rzeszow@giersch-palniki.pl

WAŁBRZYCH

Zbigniew Szulc

+48 601 572 106

walbrzych@giersch-palniki.pl